مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-11سياسي

مردم از دید و بازدیدهای عیدانه پرهیز کنند


مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت در پیامی از عموم مردم استان خواست تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از دید و بازدیدهای عیدانه پرهیز کنند.

- ایسنا/خوزستان مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت در پیامی از عموم مردم استان خواست تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از دید و بازدیدهای عیدانه پرهیز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید لطف الله سپهر در پیام خود نوشته است: بسم الله الرحمن الرحیم قد افلح من زکها مردم شریف و نجیب استان خوزستان سلام علیکم با تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم مومن و ولایتمدار، همان گونه که شاهد هستید، پیک چهارم بیماری فراگیر کرونا را طی نموده ایم و شاهد نزول این عارضه پرخطر در سطح کشور و استان بفضل الهی هستیم.

این دستاورد مهم حاصل همت و تلاش مجاهدان عرصه سلامت و تلاش فرزندان خدمتگذارتان در عرصه مدیریت اجرایی و توجه شما مردم عزیز به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اجرای آیین های مذهبی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در تقویت ریشه های دینی با شیوه های نوین بود که امید است تا پایان قطعی این بیماری در کشور این همدلی و همراهی تداوم یابد.

مردم فهیم خوزستان یک برهه مهم دیگر در پیش دارند که استاندار محترم و علمای اعلام و ستاد کرونای استان، به جهت مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از دید و بازدیدهای عیدانه پرهیز کنند

مردم از دید و بازدیدهای عیدانه پرهیز کنند