مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-11اقتصادي

توافق برای ترانزیت و ترخیص مرغ های وارداتی


بعد از مشکلاتی که اخیرا در رابطه با ترانزیت مرغ های وارداتی پیش آمد و نبود مصوبه ای در مورد جریان ترانزیت این محصول، گمرک و وزارت صمت توافق کردند در رابطه با ترانزیت مرغ های وارداتی، - بعد از مشکلاتی که اخیرا در رابطه با ترانزیت مرغ های وارداتی پیش آمد و نبود مصوبه ای در مورد جریان ترانزیت این محصول، گمرک و وزارت صمت توافق کردند در رابطه با ترانزیت مرغ های وارداتی، براساس شرایط مربوط به ترانزیت محموله های گوشت قرمز اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی مصوبه 26 اسفندماه سال گذشته هیات وزیران، مقرر شد 50 هزار تن گوشت مرغ با استفاده از ارز ترجیحی 4200 تومانی توسط شرکت پشتیبانی امور دام وارد کشور شود.

این واردات به دلیل شرایط بازار مرغ و کمبود و نوسان قیمتی که در آن ایجاد شده بود مصوب شد تا بتواند سهمی در تعدیل بازار داشته باشد.

اما آنچه اتفاق افتاد این بود که در مرحله اول در فروردین ماه 1390 تن مرغ به گمرک رسید و با وجود اینکه مجوز ترخیص 100 درصدی آن بدون کد رهگیری را هم حتی صادر شده بود، به دلیل مشکلاتی که وجود داشت سازمان دامپزشکی مجوز ترخیص نداد.

اما مساله اینجا بود که شرایط سردخانه ای برای نگهداری این محموله تا زمان صدور مجوز دامپزشکی برای ترخیص مهیا نبود و طبق اعلام مسئولان مربوطه، پیش از آن هماهنگی در ترانزیت این محصول به سردخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق برای ترانزیت و ترخیص مرغ های وارداتی

توافق برای ترانزیت و ترخیص مرغ های وارداتی