مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-11اقتصادي

قاچاق استان های عقبه به کردستان نسبت داده نشود/درصد قاچاق در کردستان پایین است


قاچاق یک قطعه مرغ هم مهم است، اما اینکه بخواهند با اطلاع رسانی غیر واقعی عملکرد استان را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضعیف جلوه دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در دومین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: اطلاعات منتشر شده در مورد قاچاق حجم زیاد جوجه یک روزه از مرزهای کردستان غیرواقعی است، به وزیر جهاد کشاورزی هم اعلام کردم قاچاق جوجه از مرزهای این استان به گونه ای نیست که در کشور مشکل ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مرزبانی استان به شدت بر مرزهای استان نظارت دارد، خاطرنشان کرد: اگر قاچاقی از مرزهای ما اتفاق می افتد از استان های عقبه بوده و نباید به کردستان نسبت داده شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: تمام دستگاه های نظارتی و امنیتی به ویژه هنگ مرزی، نسبت به برخورد جدی با قاچاق و کنترل کامل مرزهای استان اهتمام دارند که باید این تلاش ها به موقع و مناسب اطلاع رسانی شود.

مرادنیا درصد میزان قاچاق در کردستان را پایین خواند و گفت: قاچاق حتی یک قطعه مرغ هم مهم است، اما اینکه بخواهند با برخی اطلاع رسانی های غیر واقعی عملکرد استان را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضعیف جلوه دهند اصلا درست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق استان های عقبه به کردستان نسبت داده نشود/درصد قاچاق در کردستان پایین است

قاچاق استان های عقبه به کردستان نسبت داده نشود/درصد قاچاق در کردستان پایین است