مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-11فرهنگي

بازیگر بی حاشیه ای که در سکوت مدیران به خانه ابدی بدرقه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته بیژن افشار بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون ایران بعد از چند روز دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا در بیمارستان فیروزگر تهران دار فانی را وداع گفت.

- پیکر بیژن افشار بازیگر بااخلاق و بی حاشیه تئاتر، سینما و تلویزیون در سکوت مدیران و مسئولان فرهنگی و هنری به خاک سپرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، روز گذشته بیژن افشار بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون ایران بعد از چند روز دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا در بیمارستان فیروزگر تهران دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند که متولد 1333 بود صبح امروز به دلیل شرایط ویژه کرونا با حضور تعدادی معدود و به صورت خصوصی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

این بازیگر تئاتر که برای دومین بار به کرونا مبتلا شده بود به دلیل هزینه گزافی که یکی از بیمارستان های خصوصی برای بستری کردن وی درخواست کرده بود با وجود وخامت حالش نتوانست بستری شود که در نهایت با وساطت بهزاد فراهانی در یکی از بیمارستان های دولتی پذیرش گرفت اما متاسفانه درمان وی بی نتیجه ماند و وضعیت جسمانی این هنرمند رو به وخامت گذاشت و در نتیجه عوارض بیماری کرونا صبح دوشنبه 20 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر بی حاشیه ای که در سکوت مدیران به خانه ابدی بدرقه شد

بازیگر بی حاشیه ای که در سکوت مدیران به خانه ابدی بدرقه شد