مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-11سياسي

ورود دانشگاهیان فضای انتخابات را گرم می کند


 رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به نقش جامعه دانشگاهی در جریان بخشی و ایجاد تحرک سیاسی در جامعه، تاکید کرد: با توجه به محدودیت های فعلی، - ایسنا/کرمانشاه  رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به نقش جامعه دانشگاهی در جریان بخشی و ایجاد تحرک سیاسی در جامعه، تاکید کرد: با توجه به محدودیت های فعلی، حضور فعال و اثربخش اساتید دانشگاهی، تشکلها و دانشجویان در فضای مجازی می تواند موجب حساسیت بیشتر شهروندان و خلق حماسه سیاسی در انتخابات شود.

حسین خوش اقبال در نشست هم اندیشی با مدیران و اساتید دانشگاهی استان که امروز(21 اردیبهشت) در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار کرد: جامعه دانشگاهی کشور و بخصوص استان اعم از اعضاء هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان همواره نقش بسیار مهمی در تبیین شرایط سیاسی جامعه ایفاء کرده و سهم بسزایی در ارتقاء سطح بینش عمومی و نهایتاً مشارکت سیاسی داشته اند.

وی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی در 42 سال گذشته حضور فعالی در عرصه های انقلاب داشته، افزود: دانشگاه به عنوان چشم بیدار جامعه باید حضور بیشتری در عرصه داشته باشد و نقش پیش رو بودن خود را مانند گذشته ایفا کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه ورود دانشگاهیان به عرصه انتخابات را موجب تضارب آرا و گرم شدن فضای انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانشگاهیان فضای انتخابات را گرم می کند

ورود دانشگاهیان فضای انتخابات را گرم می کند