مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-11سياسي

تشریح اقدامات سازمان دانش آموزی در 3 بخش بسته تحولی


قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی گفت: تمام اقدامات سازمان در 3 بخش بسته تحولی کار تربیتی و پرورشی برای زمینه سازی تربیت اجتماعی دانش آموزان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل بحری زاده در نشست خبری امروز 21 اردیبهشت ماه که به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی برگزار شد، با محکوم کردن اقدام تروریستی مدرسه ای در غرب کابل گفت: سازمان دانش آموزی براساس اساسنامه مصوب خود زمینه سازی برای تربیت اسلامی را برعهده و تلاش دارد در قالب گروهی و فعالیت جمعی زمینه هایی را فراهم کند که منجر به نقش پذیری دانش آموزان شود.

قالب فعالیت های این سازمان در حوزه تشکیلات دانش آموزی پیشتازان، دانش آموزان عضو مجالس دانش آموزی و دانش آموزان علاقه مند به حرفه خبرنگاری است.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی بیان کرد: در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در این سازمان اتفاق افتاده که با هدایت های وزیر و معاون پرورشی و فرهنگی وی، سازمان چند محور اساسی را در فعالیت های خود سرلوحه اقدامات قرار داده است؛ یکی از مهم ترین آنان برنامه محوری، کیفیت بخشی و اثربخشی فعالیت ها و ارزیابی فرایندی و پیامدی در سازمان برای ارتقای بهره وری است که از 4 منظر مورد ارزشیابی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات سازمان دانش آموزی در 3 بخش بسته تحولی

تشریح اقدامات سازمان دانش آموزی در 3 بخش بسته تحولی