مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-11پزشكي

کدام استانها بیشترین حادثه شغلی را دارند؟


نتایج یک پژوهش نشان می دهد که بیشترین تعداد حادثه شغلی در سال گذشته مربوط به سقوط کردن و لغزیدن بوده و مردان بیش از زنان در معرض حوادث و آسیبهای شغلی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع ایمنی و بهداشت محیط کار در طول سالهای گذشته به یکی از اولویتهای اصلی برای تحقق اهداف سازمانها در کسب و کار امروز تبدیل شده و نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمانها با هدف بهبود فرایندهای کاری، در زمینه اهداف مدیریت های اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است.

بر اساس ماده 91 قانون کار، کارفرمایان موظفند برای تامین حفاظت و سلامت کارگران در محیط کار، وسایل و امکانات لازم ایمنی را تهیه کرده و در اختیار آنها قرار دهند؛ کارگران نیز ملزم به استفاده و نگهداری مناسب از تجهیزات محافظتی و بهداشت فردی و رعایت دستورالعمل های مربوطه در محیط کاری خود هستند.

بی تردید ایجاد محیط ایمن در کار از وظایف اصلی مدیران و کارفرمایان در کارخانه ها، سازمانها و واحدهای تولیدی و صنعتی است و عدم رعایت اصول ایمنی توسط نیروهای کار می تواند موجب بروز حوادث و آسیبهای شغلی شود.

حادثه شغلی یا حادثه ناشی از کار، به حادثه ای گفته می شود که حین انجام وظیفه شغلی یا مرتبط با آن در داخل یا خارج از مکان یا محل فعالیت رخ داده و جراحت، بیماری، صدمه یا فوت از جمله پیامدهای آن به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام استانها بیشترین حادثه شغلی را دارند؟

کدام استانها بیشترین حادثه شغلی را دارند؟