مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-11اقتصادي

راه اندازی بازارهای مجازی برای رونق مشاغل خانگی در استان سمنان


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از راه اندازی بازارهای مجازی با همکاری اداره کل پست استان برای رونق مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد در استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان از راه اندازی بازارهای مجازی با همکاری اداره کل پست استان برای رونق مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد در استان سمنان خبر داد.

حسن رهایی در جلسه امضا و تبادل تفاهم نامه همکاری طرح ملی مشاغل خانگی با اداره کل پست استان، با بیان اینکه این طرح در سه مرحله شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است، اظهار کرد: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان سمنان در فاز اول و دوم به خوبی انجام شد و مرحله سوم این طرح در استان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در فاز سوم این طرح ملی که اتصال به بازار است نیز فعالیت هایی از قبیل شکل دهی بازارهای فیزیکی و الکترونیکی و اتصال به بازار و بنگاه های بالادستی، تولید استاندارد و برندسازی، ارتقاء کمیت و کیفیت محصولات و بسته بندی و همچنین کمک به تنظیم برنامه های تولید و فروش از طریق فروشگاه های اینترنتی و مجازی طرف قرارداد با طرح در کنار سایر بازارهای فیزیکی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بازارهای مجازی برای رونق مشاغل خانگی در استان سمنان

راه اندازی بازارهای مجازی برای رونق مشاغل خانگی در استان سمنان