مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-11اقتصادي

جریان پویای وقف از معیشت تا توسعه امام زادگان در یزد


فعالیت های اوقافی در استان یزد به وی‍ژه در هفته های پایانی ماه مبارک رمضان با قدرت ادامه دارد یه نحوس که در هفته ی اخیر شاهد توزیع تعداد قابل توجهی بسته معیشتی به واسطه فعالیت های اوقافی و کمک به ساخت ضریح یکی از امامازادگان در یزد بودیم.

- ایسنا/یزد فعالیت های اوقافی در استان یزد به وی‍ژه در هفته های پایانی ماه مبارک رمضان با قدرت ادامه دارد یه نحوس که در هفته ی اخیر شاهد توزیع تعداد قابل توجهی بسته معیشتی به واسطه فعالیت های اوقافی و کمک به ساخت ضریح یکی از امامازادگان در یزد بودیم.

یکی از جالب ترین ویژگی های یزد در طول تاریخ اسلامی تاکنون، تمایل مردمان این دیار به اقدامات وقفی و اوقافی بوده است به طوری که حتی در شرایط نامطلوب اقتصادی نیز همواره این فعالیت ها منجر به نوع دوستی و کمک به هم نوعانشان شده است.

امام زادگان در طول تاریخ از زمان حیات خود، محور فعالیت های اوقافی و خیری بوده اند و این رویکرد حتی در زمان مرگ و پس از حیات آنها نیز ادامه داشته و در همین راستا نیز شاهد اقدامات گسترده خیری در استان با محور امامزادگان هستیم.

به گفته محمدحسین کاظمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد، 400 بسته گوشت گوسفندی گرم و 4500 پرس غذای گرم بین نیازمندان از محل مرکز افق امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع) سید الصحرا توزیع شده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان پویای وقف از معیشت تا توسعه امام زادگان در یزد

جریان پویای وقف از معیشت تا توسعه امام زادگان در یزد