مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-11اقتصادي

402 زندانی مالی غیرعمد مازندران مشمول کمک های مالی می شوند


رییس ستاد دیه مازندران شمار زندانیان جرایم غیرعمد را 813 نفر ذکر کرد و گفت: 402 زندانی مشمول کمک های مالی ستاد دیه و خیران هستند.

- با اشاره به 813 زندانی جرایم غیرعمد در استان وجود دارد، افزود: 402 زندانی جرایم غیرعمد مشمول کمک های مالی از ستاد دیه و خیران هستند.

وی با اظهار اینکه این افراد شرایط بهره مندی از کمک های ستاد دیه را دارا هستند، افزود: پویشی برای راه اندازی 110 زندانی جرایم غیرعمد و مالی در استان راه اندازی شد که تاکنون 31 نفر آزاد شدند و 30 نفر نیز فردا از زندان آزاد می شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 548 زندانی جرایم غیرعمد و مالی از زندان های استان آزاد شدند، ادامه داد: امسال نیز برای آزادی شمار بیشتری زندانیان جرایم مالی و غیرعمد برنامه ریزی شده است.

عشریه با عنوان اینکه در حال حاضر زندانیان مالی کمتر از 10 میلیون تومان در استان نداریم، گفت: آرزو می کنیم در زندان ها شاهد حضور افراد دارای جرایم مالی و غیرعمد نباشیم.

رییس ستاد دیه مازندران به برپایی گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان اشاره کرد و گفت: 18 میلیارد و 150 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد جمع آوری شده است و با وصول آن 220 زندانی آزادسازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

402 زندانی مالی غیرعمد مازندران مشمول کمک های مالی می شوند

402 زندانی مالی غیرعمد مازندران مشمول کمک های مالی می شوند