مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-11اقتصادي

حذف شیرینی از سبد خانواده ها/ گرانی کام قنادان را تلخ کرد


نائب رییس اتحادیه صنف شیرینی ساز شیرینی فروش و کافه قنادی های مشهد مقدس بابیان اینکه در کنار گرانی مواد اولیه کمبود برخی از محصولات مانند روغن و شکر نیز برای تولیدکنندگان دردسرساز شده است در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: گران شدن شیرینی به هیچ وجه به نفع همکاران بنده نبود و موجب کاهش مشتری می شود.

مهدی قربان زاده بابیان اینکه علاوه بر گرانی، کرونا نیز تأثیر سویی بر بازار داشته است، اظهار می کند: تمامی مراسم و مناسبت های پرمصرف مانند جشن های عروسی و عزا، مناسبت های مذهبی و مراسم جشن تولد افزون بر یک سال است که به تعطیلی کشیده شده و لذا بازار مصرف شیرینی را به حداقل رسانده است.

قربان زاده با بیان اینکه در این شغل به دلیل استفاده از نیروهای متخصص، کمتر نیروی ماهری حاضر به دریافت حقوق اداره کار است،گفت: تولیدکنندگان بر همین اساس ارقام بیشتری را باید پرداخت کنند و همین موضوع هزینه تولید را افزایش داده است.

وی بیان کرد: اگرچه امسال وضعیت نسبت به گذشته با افزایش کم وبیش مشتری همراه است اما افزایش قیمت مواد تولیدی قدرت خرید مردم را کاهش داده و لذا این موضوع بر روی میزان فروش تأثیر مستقیم دارد.

نائب رییس اتحادیه صنف شیرینی ساز شیرینی فروش و کافه قنادی های مشهد مقدس در پاسخ به سؤال ایلنا مبنی بر دلیل چند قیمتی بودن برخی شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف شیرینی از سبد خانواده ها/ گرانی کام قنادان را تلخ کرد

حذف شیرینی از سبد خانواده ها/ گرانی کام قنادان را تلخ کرد