مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-11ورزشي

قانون منع ورود خارجی ها به فوتبال ایران؛ خوب یا بد؟!


کارشناس فوتبال درباره اصلاح قانون منع ورود خارجی ها به فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

- گروه ورزشی جی پلاس، قانون منع به کارگیری بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران در حالی در شهریور ماه سال 99 برای یک فصل برای همه باشگاه ها اجرا شد که این قانون باعث افزایش دستمزد بازیکنان ایرانی شده به همین علت قرار است این قانون اصلاح شود.

طبق برنامه قرار است سازمان لیگ قبل از آغاز مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منع حضور خارجی ها در تیم های لیگ برتری را اصلاح کند تا 3 تیم حاضر در مرحله حذفی آسیا بتوانند با جذب بازیکنان خارجی با تمام قوا در این رقابتها حضور یابند.

هومن افاضلی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره ارزیابی اش از اصلاح قانون منع به کارگیری خارجی ها در فوتبال کشورمان گفت: زمانی مسئولان فوتبال کشورمان حس کردند که باید این قانون گذاشته شود و اکنون مشکلات برطرف شده که قصد دارند این قانون را بردارند؟ افاضلی درباره اصلاح قانون منع ورود خارجی ها تا قبل از بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تبعات منفی قانون منع به کارگیری خارجی ها این است که نمایندگان کشورمان در بازی های آسیایی نمی توانند با حریفان خود رقابت کنند چون تیم های آسیایی به خصوص عرب ها بازیکنان خوب خارجی می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون منع ورود خارجی ها به فوتبال ایران؛ خوب یا بد؟!

قانون منع ورود خارجی ها به فوتبال ایران؛ خوب یا بد؟!