مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-11اقتصادي

چک های برگشتی و ابطال جواز؛ معضل این روزهای کسبه همدان


دبیر اتاق اصناف استان همدان با بیان اینکه بیشتر صنوف همدان از شیوع ویروس کرونا متأثر هستند، گفت: در ایام کرونایی چک های بیش از 80 درصد کسبه همدان برگشت خورده است.

- ایسنا/همدان دبیر اتاق اصناف استان همدان با بیان اینکه بیشتر صنوف همدان از شیوع ویروس کرونا متأثر هستند، گفت: در ایام کرونایی چک های بیش از 80 درصد کسبه همدان برگشت خورده است.

احمد گازرانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تصمیماتی که ستاد کرونا برای گروه های شغلی 2، 3 و 4 گرفت، اکثر واحدهای صنفی برای حفظ سلامت جامعه همکاری داشته و تعطیل بودند اما باز بودن ادارات و بانک ها در این شرایط کار را برای اصناف سخت کرد و امروز شاهد چک های برگشتی کسبه هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کسبه همدان نمی توانند تسهیلات و دسته چک بگیرند، افزود: به علت برگشت خوردن چک های تعداد زیادی از کسبه، این افراد نمی توانند از تسهیلات بانکی و دسته چک برخوردار شوند که از مسئولان درخواست داریم تاریخ برگشت چک ها را تغییر دهند چراکه کسبه با مشکل مواجه هستند.

دبیر اتاق اصناف همدان با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد از کاسبان همدان مستأجر هستند، ادامه داد: کسبه به علت تعطیلی و رکود بازار نتوانستند اجاره های خود را پرداخت کنند و با مالکان به مشکل خوردند که از مالکان تقاضا داریم مثل گذشته که بخشش اجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چک های برگشتی و ابطال جواز؛ معضل این روزهای کسبه همدان

چک های برگشتی و ابطال جواز؛ معضل این روزهای کسبه همدان