مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-11سياسي

توزیع 1100 بسته ارزاق و غذای گرم در طرح «ایران همدل»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خادمان امامزاده صالح (ع) تجریش در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر تهیه و توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان، - در روزهای پایانی ماه رمضان یک هزار و 100 بسته ارزاق و غذای گرم در طرح همدلی امامزاده صالح(ع) و در قالب طرح کلی ایران همدل بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، خادمان امامزاده صالح (ع) تجریش در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر تهیه و توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان، برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نیز اقداماتی انجام دادند تا ماه میهمانی خدا را همه اقشار جامعه به خوبی سپری کنند.

در مرحله نخست، اولین روز ماه مبارک رمضان یک هزار و 200 بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع شد که اکنون نیز در روزهای پایانی ماه رمضان برای رنگین کردن سفره های خانواده های کم برخوردار با اولویت خانوارهای پرجمعیت اقدام به توزیع خوراکی و غذای گرم کرده است.

به گفته احسان بی آزار تهرانی، تولیت امامزاده صالح (ع) در این مرحله یک هزار و 100 بسته ارزاق و همچنین غذای گرم در طرح ایران همدل به همت امامزاده صالح (ع) و با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و کمیته امداد بین مردم و نیازمندان توزیع می شود که شب گذشته تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی و غذای گرم انجام گرفت و این روند همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1100 بسته ارزاق و غذای گرم در طرح «ایران همدل»

توزیع 1100 بسته ارزاق و غذای گرم در طرح «ایران همدل»