مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-11بين الملل

تظاهرات مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در استانبول و سایر شهرهای ترکیه+تصاویر


برای سومین شب متوالی، صدها نفر از ساکنان ترکیه در استانبول و سایر شهرهای این کشور تظاهرات ضد صهیونیستی برگزار و شمار زیادی از آنها در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین اعلام همبستگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شب گذشته (دوشنبه - 10 می)، برای سومین شب متوالی، با وجود اعمال محدودیت های کرونایی در ترکیه، صدها نفر از ترک ها و عرب های ساکن استانبول و سایر شهرهای ترکیه، به خیابان آمدند و در حمایت از مردم فلسطین تظاهرات کردند.

به نوشته پایگاه خبری عربی 21 ، صدها نفر از ساکنان ترکیه به فراخوان برگزاری تظاهرات و تحصن مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در استانبول و سایر شهرهای این کشور، در اعتراض به تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی، قدس و نوار غزه، لبیک گفتند.

  چندین سازمان، موسسه و انجمن عربی و ترکی و در رأس آنها سازمان  IHH ترکیه  که به حمایت و پشتیبانی از قضیه فلسطین معروف است، از سازمان دهندگان این تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی و جنایات اخیر آن در فلسطین بودند.

  علاوه بر تحصن شب گذشته ساکنان استانبول مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی، سایر شهرهای ترکیه نیز شاهد تحصن مردان و زنانی بود که با در دست داشتن پرچم های فلسطین و عکسهای مسجدالاقصی با فلسطینیان اعلام همبستگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در استانبول و سایر شهرهای ترکیه+تصاویر

تظاهرات مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در استانبول و سایر شهرهای ترکیه+تصاویر