مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-11اقتصادي

افتتاح 10 پروژه قشم در دور جدید افتتاحیه های ریاست جمهوری


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از افتتاح 10 پروژه با اعتبار ارزی 21 میلیون دلار و ریالی چهار هزار و 10 میلیاردی همزمان با چهارمین دور افتتاحیه های ریاست جمهوری در این جزیره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علی درویش پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح 10 پروژه با اعتبار ارزی 21 میلیون دلار و ریالی چهار هزار و 10 میلیاردی همزمان با چهارمین دور افتتاحیه های ریاست جمهوری در جزیره قشم خبر داد.

وی افزود: این 10 پروژه با سرمایه گذاری 100 درصدی بخش خصوصی، بیانگر ظرفیت قشم در جذب سرمایه گذار و تلاش این منطقه در پشتیبانی و مانع زدایی در مسیر تولید برای کشور است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این پروژه ها در دو حوزه اقتصادی و گردشگری برای 591 نیروی بومی اشتغال به همراه دارد که شامل حوزه های شیلاتی، تولیدی، تجاری و گردشگری می شود.

درویش پور ادامه داد: سه شرکت آبزی پروری محک شیلات، شرکت هیراد کاوه ساحل قشم و شرکت آبزیان دشت مروارید قشم فعال در زمینه پرورش ماهی در دریا با ظرفیت تولید هشت هزار و 500 تُن ماهی در سال و سه شرکت هامور طلایی قشم، تعاونی میگو دشت کُنار سیاه و تعاونی دریانوردان در حوزه پرورش میگو با ظرفیت تولید سه هزار و 680 تُن میگو در سال، درمجموع با سرمایه ای بالغ بر 21 میلیون دلار و یک هزار و 380 میلیارد ریال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 پروژه قشم در دور جدید افتتاحیه های ریاست جمهوری

افتتاح 10 پروژه قشم در دور جدید افتتاحیه های ریاست جمهوری