مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-11حوادث

خریداری وسایل کار برای شهروند کرمانشاهی که مورد سرقت قرار گرفت


سرگرد فریبرز کهریزی، سروان سعید خالوندی و ستوانیکم کیوان آریانا ماموران کلانتری 17 بعثت کرمانشاه هستند که در اقدامی خیرخواهانه وسایل کار یکی از شهروندان کرمانشاهی را که چندی پیش مورد سرقت قرار گرفته بود با هزینه شخصی برای وی خریداری کردند.

- ‍به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: چند روز پیش یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 17 بعثت عنوان کرد وسایل کار جوشکاریش که تنها محل درآمد وی و خانواده اش بوده به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان و بازپس گیری وسایل جوشکاری این شهروند سالخورده آغاز کردند اما متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: در این میان پیگیری های مداوم مالباخته و عنوان این موضوع که پس از سرقت وسایل کارم زندگی برای من و اعضای خانواده ام سخت شده باعث شد ماموران کلانتری در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان دست به اقدامی خداپسندانه بزنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سه همکار خیر و وظیفه شناس ما در کلانتری بعثت به نام های سرگرد فریبرز کهریزی ، سروان سعید خالوندی و ستوانیکم کیوان آریانا در جریان پرونده قرار داشتند پس از مشورت با هم تصمیم به خریداری وسایل کار برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری وسایل کار برای شهروند کرمانشاهی که مورد سرقت قرار گرفت

خریداری وسایل کار برای شهروند کرمانشاهی که مورد سرقت قرار گرفت