مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-11سياسي

دیشموک کانون توجه بنیاد علوی در محرومیت زدایی


با همراهی بنیاد علوی و دستگاه های اجرایی محرومیت زدایی از دیشموک آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، دارا کریمی نژاد در بازدید از بخش دیشموک با اشاره به خدمات رسانی بنیاد علوی در این بخش اظهار داشت:با همکاری بنیاد علوی و دستگاه های دولتی عملیات محرومیت زدایی از دیشموک شدت بیشتری یافته است.

فرماندار کهگیلویه  تصریح کرد: بعد از احصا مشکلات این منطقه پیگیری عملیاتی تصمیمات در حوزه های عمرانی و فرهنگی در اولویت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: باید پذیرفت در دیشموک و خیلی مناطق کم برخوردار مشکلات زیرساختی وجود دارد البته بخش وسیعی از این محرومیت ها ریشه در معوقات تاریخی دارد اما رفع این مشکلات نیز در اولویت قرار گرفته است.

کریمی نژاد گازرسانی به دیشموک و روستاها را نهضت خدمات رسانی در این مناطق توصیف کرد و گفت: این نشان از نگاهی است که دولت و نظام به مناطق کم برخوردار داشته است.

وی با اشاره به پیگیری نتایج سفر اسفند ماه شورای اداری  به این بخش تصریح کرد :در راستای ارتقای تحصیل دانش آموزان دیشموکی و افزایش فضای سبز بخشی از اراضی محدوده شهری در دیشموک تحویل بنیاد علوی شد .

نماینده عالی دولت در کهگیلویه  با بیان اینکه از مسایل و مشکلات این منطقه غفلت نخواهیم کرد، افزود:هم اکنون تسهیل ارتباط جاده ای به منطقه با تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیشموک کانون توجه بنیاد علوی در محرومیت زدایی

دیشموک کانون توجه بنیاد علوی در محرومیت زدایی