مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-11سياسي

توزیع 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی/ 160 زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند


معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان از ابتدای ماه رمضان امسال توزیع شده است.

- سرهنگ علی خالقیان امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، به تشریح اقدامات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ماه مبارک رمضان امسال پرداخت و اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی بسیاری را برای مردم، اصناف و گروه های شغلی مختلف به وجود آورده است.

وی بیان کرد: سپاه استان سمنان با راه اندازی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدامات متعدد و متنوعی را در دستور کار خود قرار داد که از جمله آن ها، شناسایی اقشار آسیب دیده از کرونا در سراسر استان سمنان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از شناسایی بیش از 60 هزار خانواده نیازمند در این استان با کمک و همکاری دستگاه های حمایتی نظیر کمیته امداد، هلال احمر، بهزیستی و سپاه خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای کمک به این خانوارها بلافاصله پس از شناسایی آنها آغاز شد.

خالقیان با اشاره به تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان استان سمنان در چندین مرحله از ا ابتدای شیوع ویروس کرونا گفت: در ماه مبارک رمضان نیز 40 هزار بسته معیشتی به ارزش 400 هزار تومان با کمک و مشارکت مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی/ 160 زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند

توزیع 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی/ 160 زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند