مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-11دانش

فراخوان نشریه علمی دانشجویی «اکسیر» دانشگاه کردستان


نشریه انجمن علمی دانشجویی شیمی دانشگاه کردستان - در نظر دارد برای انتشار فصلنامه بهار 1400 مطالب علمی گردآوری کند و به این منظور از دانشجویان مقاطع مختلف دعوت به همکاری کرد.

- نشریه اکسیر - نشریه انجمن علمی دانشجویی شیمی دانشگاه کردستان - در نظر دارد برای انتشار فصلنامه بهار 1400 مطالب علمی گردآوری کند و به این منظور از دانشجویان مقاطع مختلف دعوت به همکاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، مطالب نظریه می تواند شامل موضوعات علمی و جذاب شیمی از جمله ارائه مقالات، مطالب روز دنیای شیمی، اخبار شیمی، طنز، مصاحبه هایی از دانشمندان یا اساتید شیمی، جدول و.

باشد.

همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری و فوق دکتری می توانند خلاصه ای چند صفحه ای از سمینار خود را در نشریه اکسیر چاپ کنند و دانشجویان کارشناسی می توانند مطالب خود را تحت نظر یکی از اساتید گروه شیمی گردآوری و در نشریه اکسیر چاپ کنند.

بعد از انتشار نشریه گواهی معتبر و قابل ترجمه به دانشجویان اهدا خواهد شد که می تواند در زمینه های گوناگون مانند پروژه های علمی جهت کسری سربازی، جذب هیئت علمی دانشگاه، عضویت دائم بنیاد علمی نخبگان، بورسیه خارج از کشور و .

استفاده شود.

این نشریه همچنین از دانشجویان دکتری شیمی برای داوری مقالات ارسالی جهت چاپ در نشریه اکسیر دعوت به همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان نشریه علمی دانشجویی «اکسیر» دانشگاه کردستان

فراخوان نشریه علمی دانشجویی «اکسیر» دانشگاه کردستان