مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-11سياسي

اعضای هیأت رییسه شورای ائتلاف کرمانشاه مشخص شدند+ اسامی


24 عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کرمانشاه با حضور بیش از 190 نفر از اعضای این جبهه انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، انتخابات هیأت رییسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کرمانشاه، در محل واحد پیراپزشکی دانشگاه آزاد برگزار شد.

حجت الاسلام سعید یاوری، رییس هیأت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کرمانشاه در رابطه با نحوه برگزاری این انتخابات، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان حضور تمامی اعضا مجمع عمومی در رأی گیری میسر نبود، لذا انتخابات با حضور مجمع منتخب برگزار شد.

وی گفت: در تمام محلات، گروه های عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کرمانشاه، که هر کدام بیش از 20 نفر عضو دارند، 3 نفر از اعضای خود را به عنوان عضو مجمع منتخب، معرفی کردند.

رییس هیئت موسس شورای ائتلاف شهرستان کرمانشاه بیان داشت: از بین یک هزار و 980 نفری که در سامانه شورای ائتلاف شهرستان کرمانشاه ثبت نام کرده اند، 191 نفر، توسط گروهای محلی به عنوان مجمع منتخب برای شرکت در رأی گیری، معرفی شدند.

یاوری گفت: هر کدام از گروهای محلی می توانند بین یک تا سه نفر را که دارای تحصیلات دانشگاهی و دارای سوابق و فعالیت های انقلابی هستند را به عنوان کاندیدا معرفی کنند؛ همچنین سایر احزاب انقلابی نیز در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیأت رییسه شورای ائتلاف کرمانشاه مشخص شدند+ اسامی

اعضای هیأت رییسه شورای ائتلاف کرمانشاه مشخص شدند+ اسامی