مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-11سياسي

لعیا جنیدی توضیح داد:چرا نامه شورای نگهبان به وزارت کشور غیرقانونی است؟


وزارت کشور باید وظایف اجرایی خود در زمینه انتخابات ریاست جمهوری را بر اساس قوانین موجود و آیین نامه ها و مقررات مربوط به آنها انجام دهد وتغییر رژیم حقوقی قابل اعمال بر انتخابات بدون تغییر قوانین قابل اعمال متصور نیست.

- لعیا جنیدی؛ معاون حقوقی رییس جمهوری در یادداشتی به بررسی حقوقی ابلاغیه شورای نگهبان در مورد شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت جنیدی نوشت:با توجه به پرسش های رسانه ها و خبرگزاری ها درمورد شرایط اعلامی شورای محترم نگهبان به وزارت کشور برای داوطلبان تصدی مسند ریاست جمهوری و نیز استعلام رسمی وزیر محترم کشور، جهت پاسخگویی به انتظار عمومی در توضیح مبانی نظریه کارشناسی صادره از معاونت حقوقی رییس جمهوری که بخش هایی از آن روز گذشته در رسانه ها منتشر شد، لازم است ابعاد و مبانی ملاحظات ارائه شده از سوی معاونت حقوقی رییس جمهوری در معرض نظر مردم، رسانه ها و حقوقدانان ایرانی قرار گیرد.

موضوع این شرایط، ابتدا با درخواست مقامات ذی ربط وزارت کشور در جلسه روز دوشنبه گذشته (13/2/1400) مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات عملی و ملاحظات مشترکی در تحلیل معاونت حقوقی و .

وزارت کشور از شرایط اعلامی مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لعیا جنیدی توضیح داد:چرا نامه شورای نگهبان به وزارت کشور غیرقانونی است؟

لعیا جنیدی توضیح داد:چرا نامه شورای نگهبان به وزارت کشور غیرقانونی است؟