مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-11سياسي

لزوم مسئولیت پذیری دانشگاه ها در حوزه نوآوری و کارآفرینی


یکی از جنبه های مسئولیت اجتماعی دانشگاه این است که دانش آموختگان علاوه بر مهارتهای حوزه آموزش و پژوهش، مهارت های نرم مثل خلاقیت و کارآفرینی را هم فرا بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقدام نکرده است، ولی خوشبختانه دانشگاه تهران سعی کرده است اقدامات متعددی انجام بدهد و در این موضوع هم اقدامات گسترده ای انجام داده است که انشالله نتایج آن از سوی معاونت پژوهشی به اطلاع همگان خواهد رسید.

رییس دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه گفت: بسیار خوشحالم که نخستین جشنواره ترویج مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه برگزار شد و تشکر می کنم از مدیران فرهنگی دانشگاه و دانشگاهیانی که کمک کردند این جشنواره برگزار بشود و فرصتی را فراهم کرد تا اقدامات دانشجویان و دانشگاه در حوزه مسئولیت پذیری اجتماعی ارائه و بحث های علمی و مبنایی در این باره ارائه بشود و خود جشنواره قطعاً چراغ راهی خواهد بود برای توسعه این فعالیت ها و اقدامات وسیع تر و گسترده تر.

نیلی احمدآبادی افزود: خدا را شاکریم که این توفیق را داد تا دانشگاه تهران بتواند در برنامه توسعه سوم خود موضوع اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی را در برنامه های خود قرار بدهد و البته بحث های دیگری مثل نوآوری، فناوری و کارآفرینی آن هم از این موضوع جدا نیست و می توانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مسئولیت پذیری دانشگاه ها در حوزه نوآوری و کارآفرینی

لزوم مسئولیت پذیری دانشگاه ها در حوزه نوآوری و کارآفرینی