مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-11ورزشي

سرخس میزبان مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور


رییس اداره ورزش و جوانان سرخس از میزبانی این شهرستان در مسابقات کشتی قهرمانی آلیش کشور خبر داد و افزود: این مسابقات ششم الی هفتم خرداد ماه در شهرستان سرخس برگزار خواهد شد.

- عیسی صدری فر در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: شهرستان سرخس ظرفیت خوبی در رشته کشتی آلیش دارد و بر همین اساس پیشنهاد میزبانی شهرستان سرخس برای برگزاری مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور را به فدراسیون ارائه کردیم.

صدری فر اظهار کرد: رایزنی ها در این زمینه از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و چون شهرستان سرخس از زیرساخت های لازم برای برگزاری مسابقات برخوردار بود با این پیشنهاد موافقت شد.

وی ادامه داد: مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور در بخش مردان بزرگسال، ششم الی هفتم خرداد ماه سال جاری در سالن ورزشی شهید رامون سرخس برگزار خواهد شد.

صدری فر بیان کرد: پیش بینی می کنیم که حداقل 20 و حداکثر 25 استان در این مسابقات شرکت داشته باشند که از خراسان رضوی نیز 2 تیم در این مسابقات حضور دارند که یک تیم مربوط به استان خراسان رضوی و یک تیم نیز مربوط به سرخس است.

رییس اداره ورزش و جوانان سرخس تأکید کرد: تمامی دستگاه های مرتبط شهرستان پای کار هستند و با برنامه ریزی های انجام شده، شرایط به لحاظ زیرساخت ها کاملا فراهم است و برآورد ما این است که در روزهای برگزاری مسابقات، میزبان حدود 200 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخس میزبان مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور

سرخس میزبان مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور