مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-11اقتصادي

فعالیت 256 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در خراسان رضوی


مسئول کارشناسی امور زنان روستایی و عشایری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به اینکه «تاکنون حدود 256 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان تشکیل شده است»، - ایسنا/خراسان رضوی مسئول کارشناسی امور زنان روستایی و عشایری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 256 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان تشکیل شده است ، گفت: از این تعداد، 225 صندوق مبلغ 102 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات طی سه سال گذشته دریافت کرده است.

مژگان یوسفلی در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی اظهار کرد: این صندوق ها با الگوگیری از کشورهای در حال توسعه در کشور ما راه اندازی شده است.

در ابتدا این صندوق ها به صورت پایلوت راه اندازی و سپس در سال 1380 در خراسان رضوی 5 صندوق اعتبار خرد در نیشابور تاسیس شد.

وی افزود: پیش زمینه این طرح درواقع طرح ساماندهی و انتخاب زنان تسهیلگر روستایی بوده است، بنابراین در هر روستایی که قرار است صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی تشکیل شود کارشناسان جهاد کشاورری چندین جلسه به آنجا مراجعه و با زنان و شورای روستا صحبت و شرایط تسهیلگری را بیان کرده و بعد از انتخاب تسهیلگر صندوق تاسیس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 256 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در خراسان رضوی

فعالیت 256 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در خراسان رضوی