مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-11اقتصادي

سیلاب خروشان و سدهایی که هنوز تر نشده اند + فیلم


سرپرست شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی اظهار کرد: 2 میلیون و 300 هزار مترمکعب آب طی بارندگی های اخیر به ذخایر 8 سد مخزنی خراسان جنوبی افزوده شد.

- طی هفته گذشته خراسان جنوبی بارش های رگباری بهار را به خود دید و این در حالی بود که سال 99 بدی را پشت سر گذاشت؛ سالی که این استان بیشترین حد خشمکسالی را تجربه کرد و به عقیده مسئولان محیط زیستی دیگر از این بدتر نمی شد!.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه بارشی که هفته گذشته در خراسان جنوبی فعال شد، باعث شد تا روخانه های خراسان جنوبی رنگ خروش را بگیرند و حتی ترد ها با مشکل مواجه شد.

تالاب کجی نمکزار نهبندان که در سال های اخیر تصویر خشک و پر از نمکش دل ها را خراشید، اکنون به مدد باران لب تر کرده و دوباره رنگ آب را به خود دیده است.

به گفته کارشناسان آب، بارندگی های امسال و 2 سال گذشته، تاثیری در تقویت سفره های آب های زیرزمینی این استان نداشته و این استان هچنان در ردیف استان های کم آب و با درجه خشکی زیاد است.

کاهش 37 درصدی حجم ذخیره آب در سدهای مخزنی استان سعید سروری، سرپرست شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی از کاهش 37 درصدی حجم ذخیره آب در سدهای مخزنی استان در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: حجم فعلی ذخایر سدهای مخزنی استان 18.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب خروشان و سدهایی که هنوز تر نشده اند + فیلم

سیلاب خروشان و سدهایی که هنوز تر نشده اند + فیلم