مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-11سياسي

مهمترین سوالاتی که رییس جمهور آینده باید به آن پاسخ دهد


عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان رضوی گفت: مهمترین سوال و برنامه ای که کاندیداهای ریاست جمهوری باید به آن پاسخ بدهند، این است که چه برنامه و یا به بیان دقیق تر چه جایگاهی برای اقتصاد ایران در نظام اقتصاد جهانی دارند.

- دکتر سعید خدیوی زند در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب افزود: پاسخ دقیق به این پرسش، استراتژی توسعه صنعتی و به طور کلی استراتژی رشد و توسعه کشور را مشخص خواهد کرد.

رییس جمهور آینده باید نسبت اقتصاد ایران و اقتصاد جهانی را مشخص کند وی بیان کرد: رییس جمهور آینده باید نسبت اقتصاد ایران و اقتصاد جهانی را مشخص کند در جهانی که در یک ویروس نانومتری در یک شهری در چین زندگی انسانها در یک روستای دور افتاده در ایران را تحت تاثیر قرار می دهد نداشتن برنامه در تعامل با جهان امری نابخشودنی است، مطلب بعدی ارتباط با اقتصاد جهانی و قرار گرفتن در زنجیره ارزش نظام اقتصادی بین المللی نیازمند سیاستگذاری دقیق و همه جانبه است که با حفظ استقلال بتواند منافع ملی را حداکثر تامین کند .

خدیوی زند اظهار کرد: یکی دیگر از موارد مهم این است که کاندیداهای ریاست جمهوری باید بتوانند برنامه خود برای کاهش نابرابری بالاخص در دو حوزه کلیدی آموزش و بهداشت- درمان به صورت دقیق و مبتنی بر تجربیات جهانی ارائه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین سوالاتی که رییس جمهور آینده باید به آن پاسخ دهد

مهمترین سوالاتی که رییس جمهور آینده باید به آن پاسخ دهد