مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-11سياسي

محوطه های گردشگری کرمانشاه تعطیل شدند


معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: محوطه های گردشگری کرمانشاه تا پایان تعطیلات عید سعید فطر تعطیل خواهند بود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: محوطه های گردشگری کرمانشاه تا پایان تعطیلات عید سعید فطر تعطیل خواهند بود.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: باتوجه به احتمال افزایش مسافرت ها در این مدت که می تواند وضعیت شیوع بیماری کرونا را تشدید کند، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت هایی را برای ایام پیش رو در نظر گرفته است.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: براین اساس، از امروز(21 اردیبهشت) تا روز شنبه که پایان تعطیلات است، محدودیت هایی برای سفر در کشور و از جمله استان کرمانشاه اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر محدودیت هایی که اعلام شده، طبق تصمیم گیری های که در استان داشته ایم، تمام محوطه های تاریخی و گردشگری استان تا پایان تعطیلات عید فطر تعطیل خواهند بود.

صابر اضافه کرد: این تصمیم در راستای حفظ سلامت گردشگران و رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته تا وضعیت شیوع بیماری در استان تشدید نشود.

معاون گردشگری استان در ادامه در خصوص وضعیت فعالیت مراکز اقامتی استان هم در این مدت گفت: باتوجه به اینکه مراکز اقامتی همچون هتل ها، اقامتگاه های بوم گردی، میهمانپذیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوطه های گردشگری کرمانشاه تعطیل شدند

محوطه های گردشگری کرمانشاه تعطیل شدند