مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-11اقتصادي

آغاز احداث فاز جدیدی از بوستان «ارم» در همدان


مدیر منطقه یک شهرداری همدان از آغاز احداث فاز جدیدی از بوستان ارم خبر داد و گفت: در سال جاری بیش از 236 میلیارد ریال برای توسعه و نگهداری فضای سبز در بودجه شهرداری منطقه یک لحاظ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود دهبانی صابر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرها به عنوان کانون های تمرکز فعالیت و زندگی انسانها برای اینکه بتوانند پایداری خود را تضمین کنند چاره ای جز پذیرش ساختار و کارکردی متأثر از سیستم های طبیعی ندارند.

وی دسترسی عادلانه به فضای سبز و حفظ و نگهداری آن را از مؤلفه های اساسی در توسعه پایدار و عدالت اجتماعی دانست و با بیان اینکه شهرداری منطقه یک با افزایش هرچه بیشتر فضای سبز به دنبال این مهم است گفت: پس از گذشت یک سال از اتمام پروژه پیاده روسازی بلوار ارم شاهد علاقه بسیار زیاد شهروندان به پیاده روی در این منطقه هستیم.

مدیر منطقه شهرداری یک همدان ادامه داد: با تعریف هرچه بیشتر پروژه های انسان محور در شهر هم می توان رضایت شهروندان از شهری که در آن زندگی می کنند را افزایش داد هم باعث رشد ورزش شهروندی و بالطبع سلامت شهروندان شد.

وی گفت: در سال جاری بیش از 236 میلیارد ریال برای توسعه و نگهداری فضای سبز در بودجه شهرداری منطقه یک لحاظ شده است که نشان دهنده نگاه ویژه و توجه هرچه بیشتر به مقوله فضای سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث فاز جدیدی از بوستان «ارم» در همدان

آغاز احداث فاز جدیدی از بوستان «ارم» در همدان