مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-11فرهنگي

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی خوشنویسی «کوکب هدایت»


سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان از تمدید فراخوان ارسال آثار برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی با عنوان «کوکب هدایت» و با محوریت آموزه های اخلاقی در قرآن کریم توسط این معاونت خبر داد.

- تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی خوشنویسی کوکب هدایت ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان از تمدید فراخوان ارسال آثار برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی با عنوان کوکب هدایت و با محوریت آموزه های اخلاقی در قرآن کریم توسط این معاونت خبر داد.

مریم جویدراوی در گفت وگو با ایسنا، گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته از سوی علاقه مندان و خوشنویسان‏ از اعلام فراخوان ارسال آثار برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی با عنوان کوکب هدایت ‏، کمیته برگزاری این جشنواره با تمدید مهلت ارسال آثار تا 24 خرداد 1400 موافقت کرد.

او با اشاره به اینکه این جشنواره مجالی برای حضور هنرمندان و خوشنویسان سراسر کشور در عرصه هنر است گفت: سعی بر این است که مجموعه نفیسی از آثار خوشنویسان در این زمینه گردآوری و داوری شود.

به این منظور از همه هنرمندان و خوشنویسان دعوت می شود تا در این جشنواره شرکت کنند و آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی خوشنویسی «کوکب هدایت»

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی خوشنویسی «کوکب هدایت»