مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-11سياسي

امام جمعه اراک خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به جنایت افغانستان شد


امام جمعه اراک و نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) روز سه شنبه با صدور پیامی حمله داعش به مدرسه دخترانه سیدالشهدا(ع) در غرب کابل را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، آورده است: گروهک ضداسلامی و غیرانسانی داعش این بار در ماه مبارک رمضان در یک اقدام وحشیانه ده ها کودک و نونهال را در کابل افغانستان به خاک و خون کشیده است و مسلمانان و شیعیان جهان را به ماتم نشاند.

وی در ادامه این پیام عنوان کرده است: مجامع بین المللی و دولت افغانستان باید عاملان این جنایت هولناک را شناسایی کرده و دلیل هتک حرمت به شیعیان روشن شود، در غیر این صورت ممکن است این جنایت هولناک در آینده نیز تکرار شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از این پیام آورده  است:  پیروان اهل البیت(ع) در همه نقاط مختلف جهان مورد آزار و اذیت ایادی استکبار جهانی قرار می گیرند و هیچ کس هم پاسخگوی این جنایات نیست بنابراین در چنین شرایطی می طلبد وحدت و همدلی قابل توجهی در بین مسلمانان شکل بگیرد تا خود از حقوق حقه خود در مقابل دشمنان اسلام دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به جنایت افغانستان شد

امام جمعه اراک خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به جنایت افغانستان شد