مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-11سياسي

رسانه ها برای شورآفرینی در انتخابات برنامه ریزی کنند


رییس ستاد انتخابات استان مازندران از رسانه ها خواست تا نسبت به شورآفرینی وایجاد زمینه های مشارکت پرشور در انتخابات بین مردم تلاش کنند.

- با بیان اینکه نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از امروز آغاز شده است، درباره آخرین وضعیت انتخابات شوراها و مجلس خبرگان در استان گفت: امروز آخرین روز رسیدگی به شکایت داوطلبان انتخابات شورای شهر بوده که از هیئت نظارت اجرایی رد صلاحیت شدند و فردا اسامی نهایی داوطلبان اعلام می شود و در اختیار فرمانداران قرار می گیرد.

وی گفت: داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیئت نظارت تأیید نشد و جزو شهرهای بالای 200 هزار نفر هستند به مدت چهار روز فرصت دارند شکایت خود را به هیئت مرکزی نظارت در تهران ارسال کنند.

وی با بیان اینکه پرونده های داوطلبان شوراهای روستایی در اختیار هیئت نظارت شهرستان ها قرار گرفت، درباره انتخابات مجلس خبرگان نیز گفت: هیئت مرکزی نظارت نسبت به اعلام اسامی داوطلبان به وزارت کشور اعلام می کند و سپس نسبت به اعلام اسامی به فرمانداری مرکز استان اقدام می شود.

وی از رسانه ها خواست تا برای ایجاد زمینه های مشارکت بین مردم تلاش کنند.

حدود 20 هزار نفر در مازندران برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و هشت نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران ثبت نام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای شورآفرینی در انتخابات برنامه ریزی کنند

رسانه ها برای شورآفرینی در انتخابات برنامه ریزی کنند