مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-11سياسي

آسفالت کوچه های منزوی در دستور کار سال 1400


مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک اردبیل گفت: در طی روز های آینده با مساعد شدن شرایط جوی آسفالت خیابان منزوی واقع در محله سیدآباد لکه گیری و ترمیم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سامانه را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در این پیگیری؛ وحید افشار اظهار کرد: شهرداری منطقه یک در طی سال 99 اقدامات گسترده ای را در خصوص بهبود وضعیت آسفالت محله سید آباد انجام داد که به طور مثال کوچه معروف احد پور در این ناحیه ضمن اجرای آب رو، آسفالت نیز شد.

وی افزود: آسفالت و بهبود وضعیت آسفالت سایر کوچه های این محله نیز از سال 99 در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته و تعدادی از این کوچه ها نیز تکمیل و تحویل همشهریان شد که مابقی نیز در دستور برنامه کاری سال 1400 قرار دارد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک اردبیل تصریح کرد: ترمیم آسفالت کوچه های منزوی از سال 99 شروع شده که براساس محدودیت زمان مابقی، این کوچه ها طبق زمان بندی در سال 1400 انجام خواهد شد.

افشار تاکید کرد: همچنین در طی روزهای آینده با مساعد شدن شرایط جوی آسفالت خیابان منزوی واقع در محله سیدآباد لکه گیری و ترمیم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت کوچه های منزوی در دستور کار سال 1400

آسفالت کوچه های منزوی در دستور کار سال 1400