مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-11پزشكي

پیشنهاد وزارت بهداشت به قرارگاه کرونا درباره انتخابات


آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور، پوشش بیمه ای داروهای مرتبط با این بیماری، شروط وزارت بهداشت برای بازگشایی مشاغل گروه دو، نگرانی از تجمعات عید فطر در برخی مناطق کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر سیماسادات لاری ضمن حضور در خبرگزاری ایسنا و بازدید از بخش های خبری، در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بیماری کووید-19 در کشور، گفت: ما موج چهارم را هنوز به صورت کامل پشت سر نگذاشتیم، اما خدا را شکر در بیشتر استان ها قله موج را رد کرده ایم.

بستری های غافلگیرکننده و تدبیر بستری های موقت وی افزود: در موج چهارم بیماری، به دلیل شیوع ویروس جهش یافته این بار خیلی سریع و در عرض سه هفته به پیک بیماری رسیدیم و آمار بستری ها به شدت بالا بود؛ به طوری که حدود 8000 بستری داشتیم که بسیار غافلگیرکننده بود.

گرچه ما از قبل برای ظرفیت تخت های بیمارستانی پیش بینی کرده بودیم، اما با این قدرت سرایتی که در موج چهارم بود، همکارانمان واقعا غافلگیر شدند و این باعث شد که تمهیدات جدیدی بیندیشیم.

لاری ادامه داد: ابتدا موج چهارم بیماری با ویروس جهش یافته در خوزستان گسترش یافت و با تجربیاتی که در خوزستان برای موج چهارم پیش آمد، به سرعت بستری افزایش یافت و این موضوع باعث شد که یکسری تمهیدات در نظر گرفته شود که مهمترین آن بحث بستری موقت بود؛ به طوری که به جای بستری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد وزارت بهداشت به قرارگاه کرونا درباره انتخابات

پیشنهاد وزارت بهداشت به قرارگاه کرونا درباره انتخابات