مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-11بين الملل

تماس های اردوغان با پادشاه اردن، امیر قطر، هنیه و عباس درباره تحولات قدس


در پی تشدید اوضاع در قدس اشغالی و اراضی فلسطینی، رییس جمهور ترکیه تماس های جداگانه ای را با پادشاه اردن، امیر قطر، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و رییس دفتر سیاسی حماس برقرار و بر لزوم بسیج موضع بین المللی علیه نقض های اخیر رژیم صهیونیستی در قدس تاکید کرد.

- در پی تشدید اوضاع در قدس اشغالی و اراضی فلسطینی، رییس جمهور ترکیه تماس های جداگانه ای را با پادشاه اردن، امیر قطر، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و رییس دفتر سیاسی حماس برقرار و بر لزوم بسیج موضع بین المللی علیه نقض های اخیر رژیم صهیونیستی در قدس تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، دفترسلطنتی اردن پس از تماس تلفنی میان عبدالله دوم، پادشاه این کشور و رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد، عبدالله دوم گفت، نادیده گرفتن درخواست های بین المللی برای توقف نقض ها علیه مسجدالاقصی و اهالی قدس از سوی رژیم صهیونیستی نقض قوانین بین المللی انسانی محسوب می شود.

دو رهبر تاکید کردند که جامعه بین الملل باید به مسوولیت خود عمل کرده و در برابر اقدامات غیر قانونی و تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در قدس بایستد.

پادشاه اردن گفت، باید هماهنگی میان دو کشور برای پایان دادن به حملات رژیم صهیونیستی در قدس شرقی و مسجدالاقصی ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس های اردوغان با پادشاه اردن، امیر قطر، هنیه و عباس درباره تحولات قدس

تماس های اردوغان با پادشاه اردن، امیر قطر، هنیه و عباس درباره تحولات قدس