مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-05-10پزشكي

نگران عدم رعایت دستور العمل ها در نانوایی و سوپرمارکت ها هستیم


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه مشارکت اصناف نقش مهمی در کنترل کرونا دارد، گفت: نگران عدم رعایت دستور العمل ها در نانوابی و سوپرمارکت ها هستیم.

- رشت- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه مشارکت اصناف نقش مهمی در کنترل کرونا دارد، گفت: نگران عدم رعایت دستور العمل ها در نانوانی و سوپرمارکت ها هستیم.

آبتین حیدرزاده در گفتگو با همچنان در استان گیلان جولان می دهد، گفت: این معنای آن است که هر گونه عادی انگاری می تواند دوباره ما را به شرایط اسفند 99 و فروردین 1400 بازگرداند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر شهروندان و اصناف به رعایت دستور العمل های بهداشتی، افزود: اگر مردم و اصناف مشارکت نکنند قطعاً وارد پیک بعدی خواهیم شد.

وی در ادامه با ابراز نگرانی از عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در نانوایی، سوپر مارکت ها، فروشگاه های بزرگ، اضافه کرد: با توجه به اینکه این واحدهای صنفی محل تجمع شهروندان هستند می توانند به مکان مناسبی برای انتقال و انتشار ویروس کرونا تبدیل شوند.

حیدرزاده با اشاره به عدم رعایت محدودیت های کرونایی از سوی برخی اصناف که نباید فعالیت کنند، گفت: فروشندگان و اصناف اگر شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند نمی توانیم این ویروس را کنتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران عدم رعایت دستور العمل ها در نانوایی و سوپرمارکت ها هستیم

نگران عدم رعایت دستور العمل ها در نانوایی و سوپرمارکت ها هستیم