مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-10اجتماعي

پیش بینی رگبار و رعد و برق برای آسمان اصفهان/ هوا 4 درجه گرم می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: در اکثر مناطق استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبارهای بهاری و رعد و برق پیش بینی می شود.

- ابراهیم هنرمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر  جوی ناپایدار طی سه روز آینده در سطح استان است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید  و رگبارهای بهاری و رعد و برق به ویژه در غرب، شمال و شرق استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه بارش تگرگ در ارتفاعات و مناطق مستعد دور از انتظار نیست، گفت: طی امروز و چهارشنبه آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد به ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان پیش بینی می شود.

هنرمند با اشاره به اینکه بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 2 تا 4 درجه افزایش خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 32 و کمینه فردا 17 درجه و بویین میاندشت با 3 درجه و کاشان با 36 درجه سانتی گراد به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقطه استان پیش بینی می شود.

انتهای پیام/63101/ص10/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رگبار و رعد و برق برای آسمان اصفهان/ هوا 4 درجه گرم می شود

پیش بینی رگبار و رعد و برق برای آسمان اصفهان/ هوا 4 درجه گرم می شود