مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-10ورزشي

6 بانوی کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند


سرپرست نایب رییس بانوان فوتبال استان کرمانشاه گفت: پنج بازیکن تیم ملی از استان کرمانشاه به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در رده سنی زیر 20 سال و یک نفر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

- سمیه علی امروز  در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از دعوت 6 بانوی کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتبال خبر داد و اظهار داشت: فاطمه پسندیده، نگین نقدی، شینا عبدالهی، مهسا انگزی، زیلان مرادی در رده سنی زیر 20 سال و پریسا گراوندی در رده تیم ملی به اردوی تیم ملی فراخوانده شده اند و در صورت اثبات توانمندی های خود پیراهن تیم ملی را در بر تن خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال بانوان در رده سنی زیر 20 سال در آینده نزدیک در مسابقات جام کافا در تاجیکستان آماده خواهد کرد و پس از برگزاری اردوهای تیم ملی نفرات برتر جهت اعزام به این مسابقات انتخاب خواهند شد و از طرف دیگر پریسا گراوندی دروازه بان تیم چوان کردستان در لیگ برتر در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه داد و همین مساله باعث شد که کادر فنی تیم ملی این بازیکن را به اردوی تیم ملی فرابخواند.

سرپرست نایب رییس بانوان فوتبال استان کرمانشاه ادامه داد: رقابت در بین بازیکنان دعوت شده در اردوی تیم ملی بسیار سخت و مشکل خواهد بود، اما با توجه به توانایی این بازیکنان امیدواریم به زودی شاهد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 بانوی کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند

6 بانوی کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند