مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-05-10اقتصادي

فاز نخست بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تا پایان تیرماه آماده می شود


بر اساس پیش بینی فعلی و میزان پیشرفت پروژه، فاز نخست مجموعه اصلی بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس با ظرفیت 220 تخت اورژانس تا پایان تیرماه تحویل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شود و حداکثر تا پایان شهریورماه این مجموعه به عنوان .

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: بر اساس پیش بینی فعلی و میزان پیشرفت پروژه، فاز نخست مجموعه اصلی بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس با ظرفیت 220 تخت اورژانس تا پایان تیرماه تحویل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شود و حداکثر تا پایان شهریورماه این مجموعه به عنوان بزرگترین بیمارستان جنوب ایران و یکی از کارهای شاخص دولت در شرایط سخت مالی و کرونا به بهره برداری برسد.

فریدون همتی با همراهی معاون عمرانی استانداری و رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، برای چندمین بار طی ماه های اخیر از روند اجرایی پروژه بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس بازدید کرد.

وی در بازدید از بزرگترین مجموعه بیمارستانی استان و جنوب کشور، با اشاره به پیشرفت مناسب این پروژه، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی، پشتیبانی و نظارت منظم بر این پروژه و تأمین منابع مالی آن، خوشبختانه پیشرفت پروژه روند مناسبی دارد.

همتی افزود: طی بازدیدی که از همه طبقات این بیمارستان صورت گرفت و بر اساس پیش بینی پیمانکار پروژه، مجموعه اصلی این بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تا پایان تیرماه آماده می شود

فاز نخست بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس تا پایان تیرماه آماده می شود