مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-05-10فرهنگي

«تام کروز» جوایز گلدن گلوب اش را باز می گرداند


ستاره 58 ساله هالیوود اعلام کرد که در اعتراض به سیاست های انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، سه جایزه گلدن گلوب خود را به آنها پس می دهد.

- ستاره 58 ساله هالیوود اعلام کرد که در اعتراض به سیاست های انجمن مطبوعات خارجی هالیوود، سه جایزه گلدن گلوب خود را به آنها پس می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، تام کروز که در مجموع سه بار در سال 1990 برای فیلم متولد چهارم جولای ، در سال 1997 برای فیلم جری مگوایر و در سال 2000 هم برای مگنولیا موفق به کسب جایزه گلدن گلوب در شاخه بازیگری شده است، اعلام کرد در اعتراض به اصلاحات اعلام شده و جنجال برانگیز انجمن مطبوعات خارجی هالیوود درباره افزایش تنوع در این نهاد سینمایی، جوایز دریافتی خود را به آنها بازمی گرداند.

شبکه NBC آمریکا نیز اعلام کرد تا زمانی که تغییرات و اصلاحاتی معنادار در ساختار جوایز گلدن گلوب اعمال نشود، مراسم این جوایز را پوشش نخواهد داد و در نتیجه گلدن گلوب 2022 را پخش تلویزیونی نخواهد کرد.

انتقادات از جایی آغاز شد که نشریه لس آنجلس تایمز در شماره 26 فوریه خود در گزارشی فاش کرد که 87 عضو انجمن مطبوعات خارجی هالیوود همگی سفیدپوست هستند و هیچ روزنامه نگار سیاه پوستی در میان اعضای آن حضور ندارد و این موضوع انتقادات فراوانی را نسبت به سیاست های این انجمن ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تام کروز» جوایز گلدن گلوب اش را باز می گرداند

«تام کروز» جوایز گلدن گلوب اش را باز می گرداند