مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 02:152021-05-10سياسي

لزوم گفتمان سازی برای مقابله با پدیده تلخ خرید و فروش رای


امام جمعه ایلام بر لزوم گفتمان سازی برای مقابله با پدیده تلخ خرید و فروش رای تاکید کرد و گفت: تغییر نظرات مردم با توسل به خرید آرای انتخاباتی توهین به کرامت انسانی است.

- ، حجت الاسلام الله نور کریمی عصر دوشنبه در دیدار معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و تعدادی از مدیران این معاونت، اظهار داشت: یکی از هنرهای امام راحل (ره)، تلفیق و اجرای قوانین اسلامی با پیشرفته ترین قواعد و اصول مدنی روز و خروجی آن به صورت مردم سالاری دینی به عنوان اصلی مهم در اسلام بود امام جمعه ایلام در ادامه تصریح کرد: آزادی عمل و مشارکت مردم در انتخابات مختلف نظام جمهوری اسلامی، در مقایسه با بسیاری کشورها در حد مطلوب بوده، و مردم به راحتی می توانند در تعیین سرنوشت خودشان تاثیرگذار باشند.

کریمی تبار افزود: دشمن هیچگاه بدنبال تبلیغ و بیان نوآوری ها، توانمندیها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نبوده و طبیعتاً در پی برجسته نمودن نقاط ضعف کشور و بیان مبالغه آمیز آنهاست.

امام جمعه ایلام با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیاز فعلی مردم را تغییر فضای جامعه به سمت گفتمان انتخاباتی عنوان کرد و افزود: این رویکرد نیازمند همکاری نخبگان فرهنگی و مذهبی، بزرگان ایلات و عشایر در جهت بصیرت افزایی و پاسخگویی شبهات نسل جوان به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گفتمان سازی برای مقابله با پدیده تلخ خرید و فروش رای

لزوم گفتمان سازی برای مقابله با پدیده تلخ خرید و فروش رای