مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 21:502021-05-10ورزشي

رکورد بی نظیر مرد ایرانی در پرتغال؛ مهدی طارمی در حد هالک و خامس!


مهدی طارمی با عملکرد خیره کننده ای که در این فصل با پیراهن پورتو داشته از نظر آمار در میان بهترین های این باشگاه قرار گرفت.

- گروه ورزشی جی پلاس، مهدی طارمی مرد 12 میلیون یورویی فوتبال ایران این روزها در یکی از بهترین تیم های پرتغال می درخشد و در تمام رقابت ها برای آبی پوشان مثمرثمر بوده است.

او در آخرین دیدار برگزار شده پورتو عملکرد خیره کننده دو گل و دو پاس گل را ثبت کرد تا در 4 گل از 5 گل تیمش تاثیرگذار باشد.

در این فصل تنها سه بازیکن توانستند در یک بازی آمار 2 گل و 2 پاس گل را به ثبت برسانند: سفروویچ از بنفیکا، لوکاس پیازون از براگا، مهدی طارمی از پورتو.

ضمن اینکه او به همراه سفروویچ بیشترین تاثیرگذاری را در گل های این فصل لیگ برتر پرتغال داشتند.

هردو ستاره این لیگ روی 24 گل تاثیرگذار بودند.

مهدی طارمی با دبلی که در این بازی انجام داد، 15 گله شد و با صدرجدول گلزنان 3 گل فاصله دارد، جدولی که صدرنشینش 18 گله است.

این اتفاق در حالی رخ داد که اگر سرجیو کونسیاسئو سرمربی پورتو در بسیاری از بازی ها به مانند دیدار شب گذشته مقابل فارنسی، طارمی را زود تعویض نمی کرد او می توانست تعداد گل هایش را بیشتر کند.

ضمن اینکه پنالتی زن اول پورتو طارمی نبود در حالی که او عملکرد قابل قبولی در زدن این ضربات داشت و می توانست امروز با اختلاف صدرنشین جدول گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد بی نظیر مرد ایرانی در پرتغال؛ مهدی طارمی در حد هالک و خامس!

رکورد بی نظیر مرد ایرانی در پرتغال؛ مهدی طارمی در حد هالک و خامس!