مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 19:302021-05-10سياسي

لزوم فعال سازی آب شیرین کن ها برای خرمشهر


امام جمعه خرمشهر برای رفع مشکل خشک سالی و تنش آبی، استفاده از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی و راه اندازی آب شیرین کن ها را پیشنهاد داد.

- ، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور دوشنبه شب در نشست ستاد مقابله با خشک سالی و تنش آبی در فرمانداری خرمشهر، اظهار کرد: از کم هزینه ترین، باصرفه ترین و کوتاه ترین راه برای حل رفع مشکلات کمبود آب و تنش آبی، راه اندازی آب شیرین کن هاست.

وی افزود: قرارگاه محرومیت زدایی در سال 97 و 98 تحرکی در رابطه آب شیرین کن داشت و پیشنهاد می شود که این تحرک دوباره فعال شود.

حجت الاسلام عادل پور، وحدت رویه و انسجام را لازمه مقابله با مشکلات آبی دانست و بیان کرد: در خصوص مشکل آب شرب و کشاورزی اصلاح وضع موجود مهم است و برای رفع مشکلات موجود علاوه بر برنامه ریزی باید وحدت کلمه و انسجام برای مطالبه حقوق مردم داشته باشیم.

وی، بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب در شرایط کم آبی تأکید کرد و گفت: در حال حاضر کمترین مصرف آب نسبت به مصارف صنعتی و کشاورزی مصرف خانگی است ولی باید در آن هم صرفه جویی کرد.

امام جمعه خرمشهر، از اقناع مردم به عنوان بهترین راهکار مقابله با تبعات اجتماعی خشک سالی در خرمشهر یاد کرد و افزود: باید برنامه اقناع وجود داشته باشد و همچون سال 97 مشارکت همه اجراکنندگان، بزرگان و شیوخ عشایر برای توجیه مردم در راستای مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعال سازی آب شیرین کن ها برای خرمشهر

لزوم فعال سازی آب شیرین کن ها برای خرمشهر