مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 19:202021-05-10سياسي

واکسن زدن به معنای درمان کرونا نیست/10 درصد منطقه اقتصادی معارض دارد


استاندار زنجان با اشاره به اینکه واکسن زدن به معنای درمان کرونا نیست، گفت: در موج چهارم کرونا شاهد شیب صعودی بالایی هستیم که یکی از نکات قابل توجه در آن ابتلای افراد زیر 30 سال به کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه شورای اداری استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اشاره به رونمایی از سریال صبح روز آخر گفت: شهید شهریاری نماد آمیختگی ایمان، شجاعت و شهادت است و امیدواریم این سریال بتواند بخشی از شخصیت و تلاش علمی این شهید را بازگو کرده و به تصویر بکشد.

وی ضمن قدردانی از افرادی که برای تهیه این سریال فاخر تلاش کردند، گفت: خوشبختانه استان زنجان توانست بخش کوچکی از تاریخ زندگی این شهید والامقام را در تاریخ ماندگار کند.

استاندار همچنین به برگزاری کنگره شهدا نیز اشاره کرد و افزود: تولید این سریال نیز بخشی از همین کنگره بود که خوشبختانه با موفقیت اجرایی شد.

وی در ادامه به آخرین وضعیت استان در بحث کرونا اشاره کرد و گفت: در موج چهارم کرونا شاهد شیب صعودی بالایی هستیم که یکی از نکات قابل توجه در آن ابتلای افراد زیر 30 سال به کرونا است.

استاندار زنجان افزود: هر چند امروز روند ابتلا به کرونا در استان نزولی است اما هنوز وضعیت مطلوب نیست و راه پیشگیری و مقابله، کماکان رعایت پروتکل های بهداشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن زدن به معنای درمان کرونا نیست/10 درصد منطقه اقتصادی معارض دارد

واکسن زدن به معنای درمان کرونا نیست/10 درصد منطقه اقتصادی معارض دارد