مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-05-10ورزشي

بسکتبال ایران در انتظار مدل جدید شیمیدر


بسکتبالی ها و قمی های پرتعداد علاقمند به این رشته ضمن تاکید بر اثرگذاری مثبت شیمیدر در ورزش قم در واکنش به پیام مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر خواستار حضور پرقدرت این تیم در فصل آتی لیگ برتر این رشته المپیکی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بسکتبال به عنوان یک رشته المپیکی پس از حضور تیم شیمیدر به نمایندگی از استان قم در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی کشور، در بین قمی ها علاقمندان زیادی پیدا کرده و دوست داران این رشته در قم اکنون به شیمیدر عشق و اشتیاق زیادی نشان می دهند.

نخستین حضور شیمیدر به نمایندگی از استان قم در لیگ برتر فصل 1399 - 1398 به دلیل شیوع بی موقع ویروس کرونا بی سرانجام ماند اما فصل 1400 – 1399 مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با ایستادن شیمیدر قم روی سکوی سوم این رقابت ها همراه بود و بسیاری از کارشناسان خبره این رشته، شیمیدر را به واسطه کسب این عنوان تحسین کردند.

با وجود کسب این رتبه، گویا هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر انتظاری فراتر از ایستادن روی سکوی سوم بسکتبال ایران دارد و پیامی که وی بعد از عدم راهیابی شیمیدر به دیدار فینال این فصل صادر کرد بیانگر این مهم است.

مدیرعامل باشگاه شیمیدر قم در پیامی خطاب به هواداران این تیم ابتدا از تمام آنها قدردانی کرد و سپس از حمایت اها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبال ایران در انتظار مدل جدید شیمیدر

بسکتبال ایران در انتظار مدل جدید شیمیدر