مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-05-10سياسي

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کابل در حرم مطهر رضوی برگزار شد


به همت مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی کابل در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان آستان قدس رضوی در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن محکوم کردن این جنایت، این فاجعه انسانی را به جامعه مسلمانان تسلیت گفت.

آیت الله محسن حیدری آل کثیر به تاریخچه مقاومت و ایستادگی ملت افغانستان اعم از شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: این ملت همواره شاهد حملات متعددی از سوی گروهک های تکفیری و استکبار جهانی بوده است که یکی از آنها همین حادثه تروریستی و حمله به مدرسه سید الشهدا دختران در روزهای اخیر است.

وی افزود: جریان تکفیر از صدر اسلام تشکیل شده است و کماکان نیز ادامه دارد؛ تکفیری ها عده ای جاهل، مغرور و سفاک هستند که همواره ظرفیت خود را در اختیار مستکبرین قرار می دهند.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: ریشه تکفیر از زمان رسول گرامی اسلام(ص) رشد کرد و در زمان امام علی(ع) نیز این جریان تحت عنوان خوارج نهروان پدید آمد، آنان با وجود اینکه اهل نماز و قرائت قرآن بودند ولی انسان های جاهل و بی بصیرتی بودند که در راستای اهداف حکومت جور اموی حرکت می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کابل در حرم مطهر رضوی برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کابل در حرم مطهر رضوی برگزار شد