مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-05-10اقتصادي

توانیر چه دستورالعملی برای کاهش مصرف برق در ادارات دارد؟


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، از دستورالعمل شرکت توانیر برای کاهش پیک بار مصرف برق در تابستان امسال برای دستگاه های اجرایی خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، از دستورالعمل شرکت توانیر برای کاهش پیک بار مصرف برق در تابستان امسال برای دستگاه های اجرایی خبر داد.

علیرضا علیزاده شامگاه امروز (20 اردیبهشت ماه) در دومین جلسه شورای اداری استان زنجان در سال جاری، اظهار کرد: هر ساله با بالا رفتن دمای هوا استفاده از وسایل سرمایشی، شاهد افزایش مصرف برق هستیم، به طوری که در فروردین ماه امسال مصرف برق در استان نسبت به مدت مشابه پارسال 29 درصد افزایش یافته که میانگین این رقم در کشور 22 درصد ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در تابستان با پیک مصرف برق مواجه خواهیم بود، این در حالی است که با مدیریت مصرف انرژی در سال گذشته 5646 مگاوات پیک بار را کاهش دادیم، تصریح کرد: این در حالی است که در زمستان پارسال به دلیل کمبود گاز و تولید بیشتر واحدهای تولیدی ذخیره برق آبی را مصرف کردیم، اکنون برای جلوگیری از خاموشی، ضرورت مدیریت مصرف بیش از پیش احساس می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه 52 درصد انرژی برق استان توسط صنایع مصرف می شود، عنوان کرد: سهم بخش کشاورزی از این انرژی 20 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانیر چه دستورالعملی برای کاهش مصرف برق در ادارات دارد؟

توانیر چه دستورالعملی برای کاهش مصرف برق در ادارات دارد؟