مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:352021-05-10فرهنگي

انتخاب و معرفی3روستای برترقرآنی هرمزگان


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از انتخاب و معرفی روستاهای کشپیری، روتان و کوییک به عنوان سه روستای برتر قرآنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی در خصوص طرح انتخاب روستای برتر قرآنی در سطح کشور گفت : بر اساس اعلام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت پیشبرد اهداف متعالی گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی با هدف ساماندهی ، تقویت و حمایت از فعالیت های قرآنی اقدام به اجرای طرح ملی انتخاب و معرفی روستاهای قرآنی در سطح ایران نموده است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح الگوسازی و جهت دهی فعالیت های قرآن و عترت در روستاها ، توسعه و ترویج و جریان سازی فرهنگ قرآن و عترت در اقشار مختلف جامعه و تقویت هویت دینی و شبکه سازی فعالیت های قرآن و عترت در روستاهای کشور است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: در همین راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام فراخوان عمومی مقدمات ثبت نام روستاهای قرآنی هرمزگان را فراهم کرد که در مهلت معین شده 43 روستای هرمزگان در سامانه کشوری ثبت نام شدند که پس از پایان مهلت ثبت نام 16 روستا توسط هیات انتخاب به مرحله بعدی راه یافتند که در مرحله نهایی سه روستا کشپیری از میناب ، روستای روتان از سیریک و روستای کوییک از جاسک انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب و معرفی3روستای برترقرآنی هرمزگان

انتخاب و معرفی3روستای برترقرآنی هرمزگان