مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-10اقتصادي

ممنوعیت خروج مرغ زنده از استان بوشهر/ وضعیت توزیع مناسب نیست


در حال حاضر وضعیت توزیع مرغ در استان بوشهر مناسب نیست و باید با تلاش مضاعف برای تامین نیاز بازار اقدامات اساسی صورت گیرد.

- ، عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه تولید مرغ دارای ظرفیت های خوبی است و تولید سالانه بیش از نیاز استان است.

وی بر لزوم تأمین نیازهای استان به عنوان یک اولویت تاکید کرد و ادامه داد: در حال حاضر وضعیت توزیع مرغ در استان بوشهر مناسب نیست و باید با تلاش مضاعف برای تأمین نیاز بازار اقدامات اساسی صورت گیرد.

استاندار بوشهر بر لزوم برخورد با مرغ داری های متخلف تاکید کرد و افزود: وضعیت تولید مرغداری های و تحویل به کشتارگاه ها باید به صورت ویژه نظارت و کنترل شود و هر واحد مرغداری که به تعهدات خود عمل نکرد باید جریمه شود.

وی افزود: اداره کل پشتیبانی دام استان بوشهر تا به حالت عادی برگشتن وضعیت توزیع گوشت مرغ، موظف است روزانه به ظرفیت بالای 100 تن در روز مرغ گرم را با قیمت مصوب تأمین و توزیع کند.

گراوند بیان کرد: مرغداری ها که مرغ تولیدی خود را کشتار و به بازار عرضه نکنند با حکم دستگاه فضایی، مرغ آنان در اختیار واحدهای کشتارگاه قرار می گیرد و توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت خروج مرغ زنده از استان بوشهر/ وضعیت توزیع مناسب نیست

ممنوعیت خروج مرغ زنده از استان بوشهر/ وضعیت توزیع مناسب نیست