مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-10اجتماعي

یک خانه هلال روستایی در تمندان تفتان افتتاح شد


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر خانه هلال روستایی تمندان این شهرستان در جوار قله آتشفشانی نیمه فعال تفتان افتتاح شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر خانه هلال روستایی تمندان این شهرستان در جوار قله آتشفشانی نیمه فعال تفتان افتتاح شد.

جلال هاشم زهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: خانه های هلال روستایی، به عنوان چکیده هلال احمر در روستاها و پل ارتباطی جمعیت هلال احمر در روستا بوده و زمینه مشارکت فعال مردم روستا را در زمینه های امدادی و بشردوستانه فراهم می کند.

هاشم زهی بیان کرد: جذب و سازماندهی اعضاء و داوطلبان از اهالی روستا، ارائه آموزش های همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، کارگروهی توانمندسازی جوانان، دعوت و جذب خیرین داوطلب در روستاها و محلات از مهمترین محورهای فعالیت خانه های هلال روستایی است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش اظهار داشت: خانه هلال دهستان تمندان یکی از ضروری ترین خانه هلال در شهرستان تفتان بود که با توجه به کوهستانی بودن منطقه در زمان برف و بارندگی روستاهای دهستان صعب العبور می شود که می توانیم از تیم آموزش دیده در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک خانه هلال روستایی در تمندان تفتان افتتاح شد

یک خانه هلال روستایی در تمندان تفتان افتتاح شد